Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

 

ZBOŽÍ V AKCI

136,00 Kč (5,67 EUR)
do košíku:
288,00 Kč (12,01 EUR)
do košíku:
389,00 Kč (16,22 EUR)
do košíku:

KONTAKTY

Petra Pařízková
Přecechtělova 2429
155 00 Praha 5
info@vensy.cz
IČ: 67753051

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

278,00 Kč (11,59 EUR)
do košíku:
912,00 Kč (38,03 EUR)
do košíku:
220,00 Kč (9,17 EUR)

Obchodní a reklamační podmínky
Úvod k obchodním podmínkám aneb jak to vidím já:-)

Vensy je malý - a zatím nemám v plánu to měnit -úzce specializovaný e-shop. Preferuji osobní přístup ke každému zákazníkovi s vysokým podílem "ruční" práce a komunikace. Každého zákazníka i obchodu si velmi vážím, ale protože Vensy není robot ani nesmrtelná, může samozřejmě někdy dojít k chybě, omylu či zpoždění:

1. chyby umím přiznat, nezatloukám ani nehraji mrtvého brouka

2. vše se snažím vyřešit obratem, nicméně někdy prostě nemohu na Váš telefon či e-mail reagovat ihned - což neznamená,že bych záležitost řešit nechtěla a můžete se spolehnout na to, že se Vám budu věnovat hned jakmile to půjde

3. někdy si prostě z různých důvodů musím vzít volno - v tomto případě jste o této skutečnosti informováni na zdejších stránkách - v novinkách, ve sloupečku kategorie i v potvrzovacím e-mailu k Vašim objednávkám,nicméně i v tomto případě obvykle bývám na mobilu a pokud jsem třeba mimo signál, není problém mi nechat vzkaz či poslat sms

4. není v mých silách ovlivnit čas a dobu dodání - všichni víme, že se občas stane,že dodací termín přislíbený Českou poštou není kurýrem není dodržen - omlouvám se,ale opravdu není v mých silách to ovlivnit, i kdybych se ureklamovala k smrti, stejně tak nemohu ovlivnit hodinu doručení

5. Prosím nežádejte, abych Vám zboží někam odvezla nebo přiblížila, ne že bych se s Vámi nechtěla setkat osobně, ale prostě to není v mých silách

6. Pokud si domluvíte termín, kdy si chcete zboží vyzvednout a z nějakého důvodu se Vaše plány změní, ozvěte se - byť třeba sms, ať na Vás zbytečně nečekám, protože v tomto případě se obvykle nemohu věnovat jiné práci a pochůzkám

7. Nemám problém komukoliv poskytnout konzultaci po telefonu či mejlem a to samozřejmě zdarma, ale třeba po 20.hodině už se má schopnosti komunikace výrazně snižuje a po 22.hodině už je na nule, takže to ve vlastním zájmu raději berte v úvahu:-)

8. Stejně tak nemám problém se s kýmkoliv domluvit na čemkoliv, pokud jsou respektovány body 1.-7. a vše se drží v mezích zákona:-) Ovšem nečekejte,že bych se nechala dotlačit k něčemu o čem si nejsem jistá, že mohu splnit, dodací lhůty u zboží na objednávku se snažím sdělit co nejreálnější,nicméně nejsem děd Vševěd a cesty kurýrů jsou nevyzpytatelné, někdy se samozřejmě může stát, že dojde ke zpoždění. V tomto případě se snažím co nejdříve zjistit,kde se záležitost zadrhla, jaký bude aktualizovaný termín dodání a samozejmě můžete v tomto případě od objednávky odstoupit.

Tolik shrnutí toho,jak Vensy v reálu funguje anebo se o to aspoň snaží.

Veškeré právní aspekty spolupráce, ceny poštovného a další nezbytnosti dle zákona povinné najdete zde

Obchodní, dodací a reklamační podmínky

 

Všeobecné obchodní,reklamační a dodací podmínky obchodu

1. PRODÁVAJÍCÍ
Firma ing. Petra Pařízková, IČO: 67753051 (vydáno pod č.j. ŽIV/P13/5716/2009/Han/2)
sídlo firmy a místo podnikání Přecechtělova 2429, 155 00  Praha 5. Fyzická osoba  zapsána v Živnostenském rejstříku od 1.11.2009.

K práci s drahými kovy jsem řádně registrována na Puncovním úřadě, všechny stříbrné šperky vlastní příslušnou ryzostní a výrobní značku, stříbrné šperky s váhou nad 3 g čisté váhy stříbra jsou navíc označeny státním puncem.

Moje výrobní značka, která mi byla přidělena Puncovním úřadem:

Přehled platných českých a slovenský puncovních značek (stříbro, zlato, platina): (jde o základní značky, které jsou v současné používány Puncovním úřadem k označování zboží, ať už vyrobeného nebo dovezeného, které má odpovídající ryzost a stav)

Zlato

ryzost
Stříbro

ryzost
Platina

ryzost
Znaménka
"METAL"

Zlato
puncovní značka
(tzv. čejka) používaná do r. 1993
pro ryzost

585/1000

Zlato
staré zboží nižší
než zákonné ryzosti
Stříbro
staré zboží nižší
než zákonné ryzosti

O dalších platných puncovních značkách (které jsou u nás z různých, např. historických důvodů i nadále platné) je možno se informovat na oficiálních stránkách Puncovního úřadu www.puncovniurad.cz


Obchodní podmínky jsou platné od 28. 4. 2016 do doby vydání nových obchodních podmínek.

2. OBJEDNÁVKA

  1. Veškeré objednávky, podané prostřednictvím elektronického obchodu www.vensy.cz, jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s platnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  2. Údaje uvedené kupujícím musí být pravdivé a přesné.
  3. Formulář elektronické objednávky vyplněný kupujícím je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím.
  4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
  5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny jeho převzetím.
  6. Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané zboží a zaplatit celkovou cenu a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v objednávce.
  7. Pokud kupující nesplní svůj závazek odebrat a zaplatit objednané zboží, má prodávající právo odmítnout další objednávky tohoto nakupujícího.
  8. Vyplněním objednávky dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tyto údaje smí použít prodávající pouze v rámci platných předpisů pro zajištění administrativy a účetnictví firmy.

 

3. STORNO OBJEDNÁVKY

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem elektronického obchodu www.vensy.cz a předpisy platnými v ČR při uzavření smlouvy.

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží

  1. Kupující má právo podle §1829 občanského zákoníku č. 89/2012 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží (v nepoškozeném obalu), bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Zboží nelze vracet na dobírku. Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem, případně jiným dohodnutým způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Tato částka zahrnuje i poplatky související s původním odesláním zboží - tj. poštovné a balné uhrazené zákazníkem při objednání zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

  1. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
    1. zboží se již nevyrábí nebo nedodává,
    2. výrazným způsobem se změnila cena zboží.
      V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, zboží je dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího.
  3. Zboží neposílejte na dobírku a zároveň u balíčků nad 500 Kč doporučujeme zásilku pojistit, neboť nemůžeme ručit za ztrátu zásilky při cestě k nám.

 

 

4. DODACÍ PODMÍNKY
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 2 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky v případě dobírky (v případě platby předem na účet nebo kartou do 2 pracovních dnů ode dne přijetí platby na náš účet), pokud se nejedná o zboží na objednávku či není u zboží uvedena jiná dostupnost.

Místo odběru je určeno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající prostřednictvím České pošty. Zboží je baleno v bublinkové obálce, součástí stříbrných šperků je i dárková krabička. Zásilka se zbožím vždy obsahuje fakturu, resp. dodací list (při platbě předem převodem na účet).
Cena balného a poštovného se zobrazuje při objednávání, v nákupním košíku je rozlišena dle způsobu platby za zboží, případně místa určení takto:

- platba předem na účet prodávajícího (FIO banka nebo platební karta či dárkový poukaz)  - doprava PPL s avízem (140 Kč) , PPL bez avíza (99 Kč), doručení na pobočku Zásilkovny (75 Kč)

- platba dobírkou při převzetí zboží  - pouze u zásilky před PPl s avízem i bez avíza (175 Kč,resp. 115 Kč)

spěcháte zcela jistě volte způsob dodání Balík do ruky nebo Balík na poštu - úložní doba je 7 dní - viz. obchodní podmínky České pošty) nebo kurýrní službu PPL

- osobní odběr v Praze  (není možný v období červenec - srpen) -na  převzetí zboží je možno se domluvit na info@vensy.cz nebo 603 438 999, bez předchozí domluvy mě pravděpodobně nezastihnete -  předpokládá se platba v hotovosti při převzetí zboží nebo předem na účet - poštovné a balné 0 Kč  POZOR: převzetí zboží pouze na adrese Přecechtělova 2429/35, provozovna na adrese Přecechtělova 2427/39 je v rámci protipandemických opatření vlády dočasně uzavřena!!!

- zásilky na  Slovensko - bez ohledu na velikost a váhu zásilky posílám kurýrem PPL pouze s platbou předem na účet FIO banka,cena 260 Kč.

- zásilky zbytek EU vyjma Slovenska - pouze po individuální kalkulaci poštovného a jejím odsouhlasení zákazníkem, pouze platba předem po odsouhlasení poštovného, není možná dobírka

- objednávky nad 3000 Kč po České republice poštovné zdarma

MIMO EU NEZASÍLÁM!!!

 

5. ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA
Zákazník je povinen zkontrolovat při předání stav zboží. Pokud zboží jeví viditelné známky poškození, zákazník je oprávněn zboží nepřevzít. Náhradu škody vzniklé poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky lze přiznat jen za podmínky, že adresát (u vrácené zásilky odesílatel), případně jiný příjemce zásilky reklamuje škodu při převzetí zásilky; dodatečná reklamace může být výjimečně uplatněna nejpozději následující pracovní den po dodání za současného splnění dalších předpokladů podle poštovních podmínek pro základní poštovní služby. Osoba reklamující škodu musí současně předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku.

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Veškeré osobní údaje, které nám poskytujete v souvislosti s objednáním zboží, jsou chráněny před zneužitím a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí osobě.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek a v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

7. PRODEJ A PLATBA ZA ZBOŽÍ
Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi).
Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží.

Uhrazení plné částky je provedeno buďto:

a) dobírkou v místě předání zboží (v tomto případě Česká pošta nebo PPL, obojí dobírka na účet),

b) bankovním převodem a to tak, že na účet prodávajícího musí být připsána plná cena zboží po odečtení bankovních a jiných poplatků,

c) v hotovosti při osobním odběru zboží (dle předchozí dohody),

d) platební kartou a platebními tlačítky bank přes platební bránu ComGate (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana).

Možnosti platby se zobrazují v průběhu objednávky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. (Toto se týká plateb v hotovosti. V současnosti je EET přerušena.)

 

8. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORU

Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce,Praha 2 Štěpánská 15 - info o úředních hodinách a dalších náležitostech najdete na  https://www.coi.cz/, návrhy na mimosoudní řešení soudní sporů zde https://adr.coi.cz/cs.

Případné spory lze řešit i on-line na adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi Ing. Petrou Pařízkovou a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politice společnosti, si prodávající vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit. O těchto změnách bude zákazník jasně informován na příslušných internetových stránkách.

Výše uvedené obchodní podmínky jsou platné od 25. 5. 2018.